Jirkov si může konečně pořídit dlouho požadovanou elektronickou úřední desku, ale i Portál občana či klikací rozpočet. Na tyto moderní nástroje pro dálkovou komunikaci s veřejností radnice získá státní dotaci přes 2,7 miliónu korun. Z městského rozpočtu na to půjde zhruba 145 tisíc korun, což činí 5 procent z celkové vynaložené částky.
Hlavním cílem projektu je zvýšit kvalitu a efektivitu fungování městského úřadu ve vztahu k občanům. „Jsem ráda, že Jirkov jde směrem k moderní komunikaci. Je ještě spousta věcí, co by se dala vylepšit, ale tohle je slibný začátek,“ zdůrazňuje starostka Darina Kováčová.
Na rozdíl od klasické úřední desky podává její elektronická verze informace přehledněji v digitální podobě. Výhodou je i téměř neomezená kapacita. Nedostatek prostoru na klasické úřední desce byl jedním z důvodů, proč město usilovalo o tu elektronickou.
O Portálu občana více zde – https://bit.ly/3sKsosm.
(zdroj: jirkov.cz)